مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:152020-02-23فرهنگي

چرا «اعجوبه ها» مهران غفوریان را انتخاب کرد؟


تهیه کننده «اعجوبه ها» توضح داد که برای انتخاب مجری این برنامه، چند نفر را مد نظر داشته اند و البته اولویت اولشان مهران غفوریان بوده است.

- تهیه کننده اعجوبه ها توضح داد که برای انتخاب مجری این برنامه، چند نفر را مد نظر داشته اند و البته اولویت اولشان مهران غفوریان بوده است.

سروش گل محمدی در گفت وگو با ایسنا در ادامه مطلب بالا در توضیح انتخاب و حضور مهران غفوریان به عنوان مجری برنامه، عنوان کرد: ما مجری می خواستیم که ته مایه طنز و کمدی در اجرا داشته باشد، به راحتی با کودکان ارتباط برقرار کند و بین مخاطبان شناخته شده باشد.

از این رو وقتی به ایشان پیشنهاد دادیم با توجه به جذابیت کار برایشان و با توجه به تصمیمی که در تغییر رویه بازی و اجرا داشتند، پذیرفته و به دیده شدن کار ما از همان ابتدا کمک کردند.

تهیه کننده برنامه اعجوبه ها همچنین با تاکید بر اینکه اعجوبه ها نه مسابقه است نه برنامه استعدادیابی و تا جایی که ممکن است استعدادهای شرکت کننده بارور می شود، خاطرنشان کرد: اعجوبه ها یک تاپ شوی تلویزیونی است که قصد دارد با به نمایش گذاشتن استعدادهای ذاتی کودکان و نوجوانانی که از دل مردم انتخاب شده اند لحظاتی لذت بخش برای شرکت کنندگان و مخاطبان رقم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «اعجوبه ها» مهران غفوریان را انتخاب کرد؟

چرا «اعجوبه ها» مهران غفوریان را انتخاب کرد؟