مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:062020-02-23سياسي

سبد کالای حمایتی بین نیازمندان کردستانی توزیع شد


حجت الاسلام محمد کاروند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توزیع این سبدهای حمایتی همزمان با دهه فجر بین نیازمندان مناطق حاشیه و نواحی منفصل شهری شهرستان های سنندج و سقز آغاز شد و تلاش می شود تا قبل از سال جدید در همه شهرها انجام گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 2 هزار سبد از این تعداد بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده است، افزوزد: این سبدهای حمایتی شامل اقلام خوراکی از جمله برنج، مرغ، گوشت، روغن، قند، ماکارونی و شکر است و در برخی از مناطق نیز لوازم التحریر بین دانش آموزان توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان تاکید کرد: همچنین در حاشیه توزیع این سبدهای کالایی و با همکاری مسوولان دستگاه های مختلف، کمک هایی برای تعمیر و یا اجاره مسکن و تهیه وسایل مورد نیاز منزل خانوادهای بی بضاعت جمع آوری و در اختیار آنها قرار داده شده است.

حجت الاسلام کاروند با بیان اینکه تلاش می شود از همه منابع ممکن برای کمک به معیشت مردم محروم و نیازمند استفاده شود، از واقفان نیک اندیش استان خواست در وقف های خود خدمت به محرومان و نیازمند جامعه و کمک به رفع مشکلات آنان را فراموش نکرده و نیات خود را به این سمت و سو سوق دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبد کالای حمایتی بین نیازمندان کردستانی توزیع شد

سبد کالای حمایتی بین نیازمندان کردستانی توزیع شد