مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:002020-02-23اقتصادي

تامین معیشت مهمترین دغدغه مددجویان است / عید نوروز فرصت همدلی بیشتر با نیازمندان


بسیاری از مددجویان به دلیل بیماری ، نداشتن شغل و درآمد کافی و حتی برخی آسیب های اجتماعی قادر به تامین معیشت خانواده نیستند و درحال حاضر تامین معیشت مهمترین دغدغه این خانواده ها است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی ، مدیرکل کمیته امداد گیلان بااشاره به وضعیت کنونی اقتصاد کشور و ناتوانی بسیاری از مددجویان تحت حمایت این نهاد در تامین معیشت خانواده گفت : کمیته امداد یکی از نهادهای کمک رسان به اقشار ضعیف است که برای رسیدگی به وضعیت معیشت محرومان طی سالهای اخیر اهتمام ویژه ای داشته است .

وی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت معیشت مددجویان، توانمندسازی خانواده ها، کمک به خرید جهیزیه نوعروسان، اشتغالزایی، ارائه برنامه های فرهنگی، کمک به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش، کمک هزینه درمان، ارائه خدمت به سالمندان و تغذیه کودکان زیر 6سال از جمله خدمات ارائه شده به مددجویان کمیته امداد است افزود : کمیته امداد یک نهاد مردمی است که از ابتدای تاسیس تا کنون با توجه به حمایت های مردمی توانسته است خدمات مختلفی را به اقشار محروم جامعه ارائه دهد.

اهرابی با تاکید بر اینکه پدیده فقر در چند ساله اخیر گریبانگیر بسیاری از خانواده ها شده است تصریح کرد : کودکان، سالمندان ، زنان سرپرست خانوار و بیماران قربانیان اصلی و اولیه فقر هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین معیشت مهمترین دغدغه مددجویان است / عید نوروز فرصت همدلی بیشتر با نیازمندان

تامین معیشت مهمترین دغدغه مددجویان است / عید نوروز فرصت همدلی بیشتر با نیازمندان