مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:452020-02-23سياسي

یک اشتباه ساده!


صداوسیما در پوشش انتخابات روز جمعه تصاویر و گزارش هایی همراه با اشکال را روی آنتن فرستاد و این امر به سوژه فضای مجازی تبدیل شد.

- روزنامه جام جم نوشت: جمعه انتخابات مجلس بود و صداوسیما هم مثل همیشه به پوشش این رویداد پرداخت و از حضور هموطنان پای صندوق های رای، تصاویر و گزارش هایی را روی آنتن فرستاد.

در این پوشش تصاویر حوزه های مختلف رای گیری در سطح شهر تهران و همچنین مراکز استان ها، اشکالی هم رخ داد که تصویر آن در فضای مجازی دیده شد.

جام جم در گفت وگو با مدیر پخش یکی از شبکه های سیما به عنوان کارشناس در این زمینه، از سازوکار کلی انتخاب حوزه ها برای تصویربرداری و همچنین شیوه دریافت و پخش تصاویر از دیگر استان ها پرسید و دلیل این اتفاق را هم جویا شد.

چه شد؟ در پوشش تلویزیون از انتخابات مجلس که روز جمعه برگزار شد، خطایی در تصویر شبکه ای تلویزیونی وجود داشت که در شبکه های اجتماعی بازتاب پیدا کرد.

در واقع تصویری از یک حوزه رای گیری در شهرستان با نام دو شهر متفاوت روی آنتن رفت.

عکس و فیلم هایی از این اشتباه پخش هم، سوژه فضای مجازی شد.

چه گفتند؟ در واکنش به آن، برخی گفتند گاف بوده و بعضی بیان کردند هنگام سوییچ تصاویر زنده این اتفاق رخ می دهد و چند ثانیه ای که زیرنویس ها و تصاویر هنوز تغییری نکردند، مخاطبان این عکس ها و فیلم ها را از صف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اشتباه ساده!

یک اشتباه ساده!