مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:402020-02-23اجتماعي

سامانه بارشی از سه شنبه میهمان قزوین می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه با گذر یک سامانه بارشی از منطقه بارش قابل ملاحظه باران و برف را شاهد خواهیم بود که آبگرفتگی معابر و پدیده کولاک در گردنه های استان قزوین را به همراه دارد.

- ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه با گذر یک سامانه بارشی از منطقه بارش قابل ملاحظه باران و برف را شاهد خواهیم بود که آبگرفتگی معابر و پدیده کولاک در گردنه های استان قزوین را به همراه دارد.

مهدی آخوندی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای امروز و فردا آسمان استان صاف و آفتابی است و برای امشب در برخی از نقاط استان افزایش ابر و بارش پراکنده باران به صورت رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه با گذر یک سامانه بارشی از منطقه بارش قابل ملاحظه باران را در روز شه شنبه شاهد خواهیم بود و در روز چهارشنبه نیز با توجه به نفوذ زبانه های پرفشار وزش بادهای نسبتاً شدید شمالی و کاهش دما پیش بینی می شود که همین امر موجب بارش برف خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین عنوان کرد: سامانه بارشی روز سه شنبه بارش باران را به همراه دارد بر همین اساس احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی از سه شنبه میهمان قزوین می شود

سامانه بارشی از سه شنبه میهمان قزوین می شود