مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:252020-02-23اقتصادي

توزیع 350 تن مرغ در استان گیلان


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از کشتار بیش از 500 تن مرغ در فروردین ماه و توزیع 350 تن آن در گیلان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت علی اکبر نژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان گیلان برای تأمین مرغ شب عید هیچ کمبودی ندارد، اظهار کرد: از ماه های گذشته تمام تمهیدات برای تأمین مرغ موردنیاز مردم برای شب عید اتخاذشده و مشکل و کمبودی در این رابطه وجود ندارد.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی تولید مرغ در گیلان افزود: در بهمن ماه امسال 9 میلیون و 600 هزار قطعه جوجه ریزی در 420 واحد مرغداری صورت گرفت که این میزان جوجه ریزی 17 هزار تن مرغ موردنیاز مردم برای شب عید تأمین می شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اذعان به اینکه بخشی از مرغ تولیدشده در گیلان به دیگر استان ها صادر می شود، تصریح کرد: در فروردین ماه روزانه بیش از 500 تن مرغ در استان کشتار شده که از این میزان 350 تن در استان توزیع و مابقی به استان های دیگر صادر می شود.

اکبر نژاد از افزایش قیمت مرغ در بازار شب عید خبر داد و بیان کرد: با توجه به عدم مشکل تأمین مرغ شب عید به همین دلیل هیچ افزایش قیمتی در این حوزه نداشته و بر اساس ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده 12 هزار و 500 تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 350 تن مرغ در استان گیلان

توزیع 350 تن مرغ در استان گیلان