مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:202020-02-23پزشكي

توزیع رایگان ماسک در بین خانوارهای ایلامی


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، گفت: با توجه به اقدام هیات امنای ارزی برای خرید تمام تولیدات ماسک های شرکت ایرانی، توزیع ماسک در بین خانوارها در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت.

- محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: هیات امنا ارزی اقدام به خرید تمام تولیدات ماسک های شرکت های ایرانی می کند و آن را برای توزیع رایگان در بین خانواده ها در سراسر کشور در اختیار معاونت بهداشت وزارت بهداشت قرار دارد.

وی افزود: ماسک های خریداری شده و وارداتی به همراه بسته آموزشی و محلول شوینده از طریق خانه های بهداشت، مراکز جامع خدمات سلامت، پایگاه های سلامت و واحدهای بهداشتی در کشور در بین مردم به صورت توزیع می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان داشت: ماسک ها و بسته های آموزشی وزارت بهداشت با اولویت استانهایی که در آنها موارد مثبت کووید 19 گزارش شده و به صورت همزمان در سایر استانها توزیع می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد مثبتی از بیماری کرونا در استان ایلام شناسایی و تایید نشده است، گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بیماری های تنفسی از جمله عارضه ویروس کرونای، رعایت بهداشت فردی، شستشوی مرتب دست ها با آب و صابون و نداشتن تماس دست با دهان، بینی و چشم است و مناست کسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع رایگان ماسک در بین خانوارهای ایلامی

توزیع رایگان ماسک در بین خانوارهای ایلامی