مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:102020-02-23حوادث

فوت سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت در اثر برخورد با بی آر تی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان موُمنی اظهار داشت: ساعت 14:50 ظهر روزگذشته سوم اسفند ماه در مسیر خیابان خاوران مسیر شرق به غرب بعد از خیابان نبرد داخل خط ویژه یک دستگاه موتورسیکلت که در این مسیر به سرعت در حال حرکت بوده به علت انحراف .

- رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از فوت راکب موتورسیکلت به علت انحراف به چپ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان موُمنی اظهار داشت: ساعت 14:50 ظهر روزگذشته سوم اسفند ماه در مسیر خیابان خاوران مسیر شرق به غرب بعد از خیابان نبرد داخل خط ویژه یک دستگاه موتورسیکلت که در این مسیر به سرعت در حال حرکت بوده به علت انحراف به چپ با یکدستگاه اتوبوس BRT برخورد می نماید.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت بیان داشت: راکب موتورسیکلت که در این مسیر در حال حرکت بوده ناگهان به سمت چپ منحرف شده و قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده و به سمت خط بی آر تی رفته که در همین لحظه با یکدستگاه اتوبوس بی آر تی برخورد می نماید.

مومنی گفت: بلافاصله و پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه 15 پلیس راهور پایتخت، در نشانی اعلامی حادثه حضور یافتند و به ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار تلاش کردند و به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت در اثر برخورد با بی آر تی

فوت سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت در اثر برخورد با بی آر تی