مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:102020-02-23پزشكي

مهدی: سپاهان اعتراضی رسمی به بازی بدون تماشاگر نداشته است


مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر می گوید اگر ویروس کرونا در زمان داربی تهران شیوع یافته بود، ممکن بود این بازی را هم بدون تماشاگر برگزار کنیم.

  - مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر می گوید اگر ویروس کرونا در زمان داربی تهران شیوع یافته بود، ممکن بود این بازی را هم بدون تماشاگر برگزار کنیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از شیوع ویروس کرونا در ایران و برگزاری جلسه ای در شورای تامین استان تهران، وزارت بهداشت با برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاگر موافقت کرد که سازمان لیگ روز گذشته این موضوع را فقط درباره بازی استقلال و ذوب آهن اعلام کرد ولی درباره بازی سپاهان و پرسپولیس در اصفهان و شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان در مشهد چیزی را ابلاغ نکرد.

با افزایش زمزمه برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران، دو تیم سپاهان و شهرخودرو نسبت به این موضوع اعتراض کردند و خواستار لغو بازی های خود شدند تا در شرایط مساعد و با حضور هواداران خود از مهمان های خود میزبانی کنند که این اعتراض با واکنش پرسپولیسی ها هم همراه شد مبنی بر این که اگر بازی در تهران بدون تماشاگر شده بود، سپاهانی ها اعتراض نمی کردند.

با بالا گرفتن کش مکش میان تیم ها، ستاد پیشگیری از گسترش ویروس کرونا هم اطلاعیه قبلی خود مبنی لغو تمام مسابقات تا 10 روز آینده را ملغی کرد و اعلام کرد که تمام مسابقات کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی: سپاهان اعتراضی رسمی به بازی بدون تماشاگر نداشته است

مهدی: سپاهان اعتراضی رسمی به بازی بدون تماشاگر نداشته است