مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:552020-02-23سياسي

ابلاغ شیوه نامه «نظام تصمیم گیری مشارکت محور» به ادارات آموزش وپرورش استثنایی


سازمان آموزش وپرورش استثنایی، شیوه نامه نظام تصمیم گیری مشارکت محور (از مدرسه تا ستاد) به ادارات آموزش وپرورش استان ها را ابلاغ کرد.

- ابلاغ شیوه نامه نظام تصمیم گیری مشارکت محور به ادارات آموزش وپرورش استثنایی سازمان آموزش وپرورش استثنایی، شیوه نامه نظام تصمیم گیری مشارکت محور (از مدرسه تا ستاد) به ادارات آموزش وپرورش استان ها را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای فراهم کردن بستری جهت بهره گیری از فکر، اندیشه، توان علمی و تجربه عملی تمام همکاران شاغل در آموزش وپرورش استثنایی (از مدرسه تا ستاد) در فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری و سیاست گذاری کلان سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور، شیوه نامه طرح نظام تصمیم گیری مشارکت محور در قالب 7 ماده و 6 تبصره در جلسه شورای معاونین سازمان 11 بهمن 98 تصویب و جهت اجرا به ادارات آموزش وپرورش استثنایی استان ها ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، هدف از این طرح؛ جلب مشارکت و استفاده بهینه از نظرات و تجربیات ذینفعان و صاحب نظران در حل مسائل و مشکلات و ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به جامعه هدف، فراهم آوردن فضایی جهت بهره گیری از فکر، اندیشه و توان علمی و تجربه عملی همکاران در تصمیم سازی، تصمیم گیری، اصلاح و ارتقای سطح برنامه ها و فعالیت های آموزش وپرورش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ شیوه نامه «نظام تصمیم گیری مشارکت محور» به ادارات آموزش وپرورش استثنایی

ابلاغ شیوه نامه «نظام تصمیم گیری مشارکت محور» به ادارات آموزش وپرورش استثنایی