مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:552020-02-23سياسي

برداشت 10 میلیارد تومان زکات در استان بوشهر طی 10 ماه


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: با تلاش مجموعه شورای زکات استان، 10 میلیارد تومان طی 10 ماه امسال زکات برداشت شده که نسبت به سال گذشته رشد 85 درصدی را نشان می دهد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: با تلاش مجموعه شورای زکات استان، 10 میلیارد تومان طی 10 ماه امسال زکات برداشت شده که نسبت به سال گذشته رشد 85 درصدی را نشان می دهد.

احمد لطفی صبح امروز در نشست شورای زکات استان بوشهر اظهار کرد: با مدیریت مناسب در حوزه زکات استان و با هدات عالمانه حضرت آیت الله صفایی بوشهری و راهبردهای علمی دقیق و جامع در شورای زکات استان بوشهر به یک توفیق بزرگ طی 10 ماه امسال دست یافته است.

وی افزود: بر اساس آمار دریافتی از شورای زکات کشور، در طی 10 ماه امسال کمیته امداد استان بوشهر به میاری و همکاری شورای زکات این استان، موفق به کسب رتبه اول جمع آوری زکات در سطح کشور شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: بر این اساس و با تلاش مجموعه شورای زکات استان، 10 میلیارد تومان طی 10 ماه امسال زکات برداشت شده که نسبت به سال گذشته رشد 85 درصدی را نشان می دهد.

لطفی عنوان کرد: البته در سال 97، برنامه پیش بینی شده برای جذب زکات، چهار میلیون و 400 هزار تومان برنامه ریزی شده بود که با تلاش های انجام شده این میزان به 5 میلیارد و 500 رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت 10 میلیارد تومان زکات در استان بوشهر طی 10 ماه

برداشت 10 میلیارد تومان زکات در استان بوشهر طی 10 ماه