مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:502020-02-23اقتصادي

تدوین گزارش هفتگی رصد و پایش تحولات تحریم/نقشه راه تنظیم بازار آماده ابلاغ


یک مقام مسئول در وزارت صنعت از تدوین گزارش هفتگی رصد و پایش تحولات حوزه تحریم و ارسال آن به سیاستگذاران خبر داد و گفت: نقشه راه تنظیم بازار آماده ابلاغ از سوی وزیر صمت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرجان فقیه نصیری در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران با اشاره به تدوین نقشه راه تنظیم بازار کشور گفت: مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی بالغ بر یک سال است که رویکرد خود را در نگاه مشتمری مداری و تأمین نیازهای بخش های مختلف سیاستگذاری در نظر گرفته و بر همین اساس ذینفعان خود را از وزرا تا معاونان و سایر دستگاه های تصمیم گیر و تصمیم ساز مورد توجه قرار داده است.

نقشه راه تنظیم بازار روی میز وزیر صنعت رییس مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: حسب دستور مقام معظم رهبری در هامش مصوبه سران قوا دستور تدوین نقشه راه تنظیم بازار کشور در دستور کار قرار گرفته که بر این اساس این مؤسسه با نظرخواهی از تمامی ذینفعان و متخصصان این کار را پیش برده و هم اکنون این نقشه راه در اختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت برای ابلاغ قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: به موازات تدوین نقشه راه تنظیم بازار کشور نقشه راه توسعه کشور نیز تدوین شده که به زودی از سوی کارگروه توسعه صادرات ابلاغ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین گزارش هفتگی رصد و پایش تحولات تحریم/نقشه راه تنظیم بازار آماده ابلاغ

تدوین گزارش هفتگی رصد و پایش تحولات تحریم/نقشه راه تنظیم بازار آماده ابلاغ