مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:462020-02-23اقتصادي

لیست سیاه FATF یا کرونا؛ کدام یک عامل اصلی افزایش قیمت دلار است؟!


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کارگروه ویژه اقدام مالی یا نهاد موسوم به اف ای تی اف ایران را بعد از آخرین تعلیق چهار ماهه به لیست سیاه خود افزود، - لیست سیاه FATF یا کرونا؛ کدام یک عامل اصلی افزایش قیمت دلار است؟! مجید شاکری گفت: متغیر های مستقل بسیار مهمتر از FATF در فضای ارزی ایران وجود دارد که تقویت یا تضعیف آن ها در افزایش یا کاهش نرخ ارز در بازار ارز ایران نتیجه فوری به جا می گذارد.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کارگروه ویژه اقدام مالی یا نهاد موسوم به اف ای تی اف ایران را بعد از آخرین تعلیق چهار ماهه به لیست سیاه خود افزود، لیستی که تبعات ناپیدای آن مهمترین موضوعی بود که ماه های اخیر ذهن فعالان بازار و حتی مردم عادی را به خود مشغول کرده بود که در صورت عدم تصویب کنوانسیون های پالرمو و سی اف تی و افزودن ایران به لیست سیاه چه عواقبی در انتظار اقتصاد و تبادلات مالی ایران خواهد بود.

مجید شاکری اقتصاددان و استاد دانشگاه دراین باره به چند سوال ما پاسخ داده است.

افزودن نام ایران به لیست سیاه اف ای تی اف چه تبعاتی به دنبال دارد یا اینکه چه مسائلی را به مسائل پیشین ارتباطات مالی ما اضافه می کند؟رییس وقت شورای عالی پولشویی و وزیر وقت اقتصاد آقای طیب نیا در سال 95 با پذیرش اکشن پلن اف ای تی اف خواستار تعلیق ایران از اقدام متقابل یا کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست سیاه FATF یا کرونا؛ کدام یک عامل اصلی افزایش قیمت دلار است؟!

لیست سیاه FATF یا کرونا؛ کدام یک عامل اصلی افزایش قیمت دلار است؟!