مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:302020-02-23ورزشي

5300 میلیارد ریال پروژه در منطقه آزاد ماکو افتتاح و کلنگ زنی می شود


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: 5300 میلیارد ریال پروژه عمرانی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی در منطقه آزاد ماکو کلنگ زنی و افتتاح می شود.

- با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ 5300 میلیارد ریال پروژه در منطقه آزاد ماکو افتتاح و کلنگ زنی می شود ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: 5300 میلیارد ریال پروژه عمرانی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی در منطقه آزاد ماکو کلنگ زنی و افتتاح می شود.

محمدرضا عبدالرحیمی در گفت و گو با با ایسنا، با اشاره به سفر مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در آینده نزدیک به منطقه افزود: سالن ورزشی چند منظوره سردار سلیمانی با هزینه 32 میلیارد ریال و مجموعه آبگرم معدنی با هزینه 24 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد ماکو در شهرستان شوط آماده افتتاح هستند.

وی با اشاره به اینکه از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس به ارزش 350 هزار دلار برای بیمارستان فجر ماکو خریداری شده است، گفت: علاوه بر آن یک دستگاه سونوگرافی کالرداپلر نیز به ارزش 100 هزار دلار برای بیمارستان فجر ماکو توسط سازمان منطقه آزاد ماکو خریداری شده و آماده بهره برداری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5300 میلیارد ریال پروژه در منطقه آزاد ماکو افتتاح و کلنگ زنی می شود

5300 میلیارد ریال پروژه در منطقه آزاد ماکو افتتاح و کلنگ زنی می شود