موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:302020-02-23اقتصادي

عملیات زیرسازی بلوار ارتش با صرفه جویی یک میلیاردی


شهردار مشکین دشت از اتمام عملیات خاکبرداری و زیرسازی بلوار ارتش در شهرک بعثت خبر داد و گفت: انجام این پروژه با صرفه جویی یک میلیارد تومانی همراه بود.

- سید جعفر موسوی،شهردار مشکین دشت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه این بلوار در اولین ورودی شهرک بعثت قرار دارد، گفت:  عملیات  خاکبرداری و زیرسازی بلوار ارتش به طول1250 متر در عرض24 متر در دو محور با صرفه جویی حدود  یک میلیارد تومان توسط معاونت اجرایی شهرداری مشکین دشت انجام شده است.

  وی با یادآوری اینکه عملیات خاکبرداری و زیرسازی بلوار ارتش با صرفه جویی در هزینه و زمان انجام شده است، افزود: با تلاش معاونت اجرایی و نیروهای شهرداری  زمان 2 ماهه این عملیات به  12 روزکاهش یافته و از طریق تعامل با سازندگان عمده سطح شهر، حدود 30 هزار تن مخلوط جمع آوری و در این پروژه مورد استفاده قرار گرفته است.

  شهردار مشکین دشت در خصوص پیشرفت این پروژه و زمان بهره برداری آن، اظهار کرد: خاکبرداری و 3  لایه مخلوط ریزی تا کنون انجام شده و در صورت مساعدت شرایط جوی جدول گذاری و آسفالت نیز اجرا خواهد شد، تا در ابتدای سال آتی شاهد بهره برداری این پروژه باشیم.

وی ضمن تقدیر از عوامل شهرداری مشکین دشت در اجرای این پروژه گفت: عملیات خاکبرداری و زیرسازی بلوار ارتش به صورت امانی و با اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات زیرسازی بلوار ارتش با صرفه جویی یک میلیاردی

عملیات زیرسازی بلوار ارتش با صرفه جویی یک میلیاردی