مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:302020-02-23سياسي

بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی میزبان مسابقات بین المللی قرآن بانوان شد


باوجود زمزمه هایی مبنی بر برگزاری مسابقات بین المللی قرآن بانوان در رواق حضرت زهرا (س) حرم امام رضا (ع) نهایتاً بنیاد پژوهش های رضوی به عنوان محل برگزاری این رقابت ها انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن بانوان فروردین ماه 1399 همزمان با مسابقات بین المللی قرآن بزرگسالان در مشهد مقدس برگزار می شود.

سالن همایش های بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی به عنوان محل برگزاری مسابقات بانوان حرم مطهر و نورانی امام رضا (ع) میزبان این دوره از رقابت ها است که در بخش های بزرگسالان، بانوان و طلاب برگزار می شود و سالن همایش های بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی به عنوان محل برگزاری این رقابت ها انتخاب شد.

البته تا پیش از این صحبت از میزبانی رواق حضرت زهرا (س) واقع در صحن آزادی حرم امام رضا (ع) به عنوان محل برگزاری رقابت های بانوان بود که نهایتاً سالن همایش های بنیاد پژوهش ها برای این امر انتخاب شد.

افتتاحیه و اختتامیه در رواق امام خمینی (ع) آیین افتتاحیه و اختتامیه این چهارمین دوره رقابت ها روز های 22 و 26 فروردین 99 در رواق بزرگ امام خمینی (ره) حرم رضوی برگزار می شود و سالن قدس آستان هم محل برگزاری مسابقات بزرگسالان و طلاب علوم دینی جهان اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی میزبان مسابقات بین المللی قرآن بانوان شد

بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی میزبان مسابقات بین المللی قرآن بانوان شد