مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:262020-02-23ورزشي

طرح جامع استعدادیابی اسکی شمالغرب لغو شود


رضا اژدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور، فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان، کلیه رویدادهای ورزشی ازجمله طرح جامع استعدادیابی شمالغرب کشور و کلاس مربیگری اسکی آلپاین درجه 39 و ارتقا درجه سه به 2، تا اطلاع ثانوی برگزار نمی شود.

وی اظهار داشت: این هیات در راستای اجرای این دستورالعمل، شنبه شب با مسوؤلان اسکی پنج استان کشور تماس گرفته و موضوع لغو مسابقه و کلاس مربیگری را اعلام کردند.

اژدری با بیان اینکه به علت بیماری کرونا ویروس، خانواده ها نگران حضور فرزندان خود در زنجان بودند تصریح کرد: با توجه به تعطیلی مدارس، دلیلی وجود نداشت تا این 2 رویداد ورزشی برگزار شود.

وی اظهار داشت: این طرح قرار بود از ساعت 10 صبح تا 14 بعدازظهر امروز /یکشنبه چهارم اسفند ماه/ با شرکت قریب 120 اسکی باز منتخب و برتر از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، اردبیل، قزوین، زنجان و کردستان، در 2 رده سنی 8، 9 و 10 سال و 10 تا 12 سال و در دو بخش دختران و پسران در پیست پاپایی زنجان انجام شود.

اژدری افزود: برنامه این بود دوشنبه /پنجم اسفند ماه/ نیز کلاس مربیگری اسکی آلپاین درجه 3 و ارتقا 3 به 2 در پیست پاپایی زنجان برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع استعدادیابی اسکی شمالغرب لغو شود

طرح جامع استعدادیابی اسکی شمالغرب لغو شود