مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:262020-02-23اجتماعي

گیشا براساس زمان بندی انجام شده افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همزمان با اجرای آخرین مراحل عملیات عمرانی در پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، - معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در پروژه زیرگذر گیشا گفت: این زیرگذر براساس زمان بندی انجام گرفته به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همزمان با اجرای آخرین مراحل عملیات عمرانی در پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، از بخش های مختلف این پروژه بازدید کرد و در جریان اقدامات در حال اجرا به منظور تکمیل عملیات روکش نهایی آسفالت در این پروژه راهگشای ترافیکی قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید میدانی، با تاکید بر اینکه پروژه احداث زیرگذر کوی نصر مطابق برنامه زمان بندی و در موعد مقرر تحویل شهروندان خواهد شد، افزود: بهره برداری از این زیرگذر یک و نیم کیلومتری، جریان عبور و مرور در تقاطع پررفت و آمد بزرگراه شهید چمران با بزرگراه جلال آل احمد را ساماندهی خواهد کرد.

صبوری با بیان آنکه طرح زیرگذر کوی نصر به ویژه پس از بازنگری های اعمال شده، نگاه ویژه ای به مقوله ساماندهی ترافیک محلی داشته است، یادآور شد: اصلاح هندسی مسیر ورودی به خیابان کارگر جنوبی و خیابان بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیشا براساس زمان بندی انجام شده افتتاح می شود

گیشا براساس زمان بندی انجام شده افتتاح می شود