مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 06:402020-02-23بين الملل

ترامپ: پسر 13 ساله من می تواند سایتی بهتر از اوباماکِر طراحی کند


رییس جمهور آمریکا با تمسخر وبسایت مربوط به طرح بیمه بهداشت و درمان دولت باراک اوباما مشهور به اوباماکِر مدعی شد، پسر 13 ساله اش بارون ترامپ می تواند یک وبسایت بهتر از آن طراحی و ایجاد کند.

- رییس جمهور آمریکا با تمسخر وبسایت مربوط به طرح بیمه بهداشت و درمان دولت باراک اوباما مشهور به "اوباماکِر" مدعی شد، پسر 13 ساله اش بارون ترامپ می تواند یک وبسایت بهتر از آن طراحی و ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در جریان حضور اخیرش در تجمعی در شهر لاس وگاس، مخاطبان صحبتهایش را حتی در فضای مجازی با حمله به میراث باراک اوباما، رییس جمهور سابق کشورش، تهییج کرد.

ترامپ در صحبتهایش درباره مساله مربوط به این طرح بهداشت ودرمان دولت اوباما، مدعی شد بارون ترامپ، پسر 13 ساله اش که به گفته وی یک نابغه کامپیوتر است می تواند وبسایتی بهتر از وبسایت متعلق به طرح اوباماکِر که به گفته او به جای پنج میلیون دلار هزینه برآورده شده برای آن پنج میلیارد دلار هزینه برداشت، طراحی کند.

ترامپ خطاب به مستمعین صحبتهایش عنوان کرد: او (بارون ترامپ) در ازای هیچ هزینه ای این کار را انجام می داد و وبسایتی درست می کرد که بهتر از چیزی که آنها داشتند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: پسر 13 ساله من می تواند سایتی بهتر از اوباماکِر طراحی کند

ترامپ: پسر 13 ساله من می تواند سایتی بهتر از اوباماکِر طراحی کند