مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 06:352020-02-23اجتماعي

توزیع غذای نذری تا اطلاع ثانوی در بقاع متبرکه مازندران ممنوع است


مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: توزیع غذای نذری تا اطلاع ثانوی در بقاع متبرکه مازندران ممنوع است.

- ایسنا/مازندران مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: توزیع غذای نذری تا اطلاع ثانوی در بقاع متبرکه مازندران ممنوع است.

صاحب نجفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نظر به توصیه های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، تااطلاع ثانوی و اعلام رفع خطر توزیع هرگونه غذای نذری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران ممنوع اعلام می شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان مازندران تصریح کرد: باتوجه به توصیه های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به جهت حفظ سلامتی همکاران، جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران که مقرر بود امروز یکشنبه 4 اسفند ماه برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: براساس دستور مدیرکل اوقاف رعایت نکات بهداشتی در ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان های مازندران که پذیرای ارباب رجوع هستند، الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع غذای نذری تا اطلاع ثانوی در بقاع متبرکه مازندران ممنوع است

توزیع غذای نذری تا اطلاع ثانوی در بقاع متبرکه مازندران ممنوع است