مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 06:302020-02-23اجتماعي

پیش بینی بارش های 100 میلی متری در روزهای آینده


معاون اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اعلام خبر ورود سامانه بارشی، گفت: پیش بینی می شود در کوهرنگ بالای 100 میلی متر و دیگر نقاط هم بین 20 تا 40 میلی متر بارش داشته باشیم.

- مهرداد قطره امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه امروز آسمان چهارمحال و بختیاری صاف است و پدیده خاصی پیش بینی نمی شود، گفت: از اواخر وقت روز دوشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می شود.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انتظار بارش های بسیار خوبی را از این سامانه داریم، افزود: اوج فعالیت این سیستم برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه در سراسر استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش این سامانه در غرب استان در منطقه کوهرنگ خواهد بود البته بقیه نقاط استان هم بی نصیب نخواهند بود، اضافه کرد: پیش بینی می شود در کوهرنگ بالای 100 میلی متر و دیگر نقاط هم بین 20 تا 40 میلی متر  بارش داشته باشیم.

قطره با اشاره به اینکه بارش این سامانه در کوهرنگ به شکل برف و باران خواهد بود، ادامه داد: کمبود بارش ها همچنان ادامه دارد و حتی این سامانه بارشی جدید هم جبران خشکسالی را در استان نمی کند.

وی گفت: امروز شهرکرد با منفی 5 درجه سردترین مرکز استان کشور گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش های 100 میلی متری در روزهای آینده

پیش بینی بارش های 100 میلی متری در روزهای آینده