مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 05:462020-02-23سياسي

مجاهدت سبزپوشان ناجا در تأمین امنیت انتخابات زمینه ساز خلق حماسه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سردار غلامرضا جعفری گفت: انتخابات صحنه تبلور عشق مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جلوه ای از ارادت ملت مسلمان به آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی است که مردم شریف ایران اسلامی بار دیگر با لبیک به فرمان ولی فقیه زمان حماسه بزرگ دیگری ساختند.

وی افزود: این رویداد کم نظیر نشان داد یاوه گویی و تبلیغات دروغین دشمنان و منافقان در اراده پولادین این ملت تأثیری ندارد وانقلاب اسلامی به راه عزتمند خود شتابان تر از گذشته ادامه می دهد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افتخار آفرینی کارکنان ناجا در کنار مردم همیشه در صحنه برای برقراری مقتدرانه امنیت انتخابات، خاطر نشان کرد: مجاهدت وحرکت جهادی سبزپوشان ناجا درتامین امنیت انتخابات زمینه ساز خلق حماسه باشکوه ملت بود.

سردار جعفری تصریح کرد: این ملت غیور ایران اسلامی است که در راه پاسداشت موجودیت، هویت و ارزش های اصیل خویش، همواره از جان، مایه گذاشته و حماسه ها آفریده است و به برکت نظام و انقلاب اسلامی و در طول حیات طیبه این نظام الهی با برگزاری انتخابات متعدد، هر یک با شکوهتر از دیگری، مقبولیت نظام و الگوی مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدت سبزپوشان ناجا در تأمین امنیت انتخابات زمینه ساز خلق حماسه

مجاهدت سبزپوشان ناجا در تأمین امنیت انتخابات زمینه ساز خلق حماسه