مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 04:152020-02-23اقتصادي

کشت دانه روغنی کلزا در حاشیه دریاچه ارومیه


مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: کشت دانه روغنی کلزا در حوزه دریاچه ارومیه در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان است تا کشت این محصول پاییزه که نیاز آبی کمتری نسبت به سایر محصولات دارد در حاشیه دریاچه ارومیه رونق یابد.

- مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد کشت دانه روغنی "کلزا" در حاشیه دریاچه ارومیه ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: کشت دانه روغنی "کلزا" در حوزه دریاچه ارومیه در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان است تا کشت این محصول پاییزه که نیاز آبی کمتری نسبت به سایر محصولات دارد در حاشیه دریاچه ارومیه رونق یابد.

جلال رحیم زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که وسعت کل اراضی آذربایجان شرقی چهار میلیون و 500 هزار هکتار است، گفت: یک میلیون و 257 هزار هکتار از این مقدار، جزو اراضی کشاورزی است که 842 هزار هکتار اراضی دیمی و 414 هزار هکتار اراضی آبی را شامل می شود؛ بیش از نیمی از اراضی به صورت نیمه آبی بوده و فقط در برخی مواقع که آب های جاری جوابگوی نیاز آبی مزارع نباشند از روش های آبیاری استفاده می شود.

وی با اشاره به این که میزان تولید محصولات زراعی استان از محصولات باغی بیشتر است، گفت: سالانه نزدیک به سه میلیون تن محصول ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت دانه روغنی کلزا در حاشیه دریاچه ارومیه

کشت دانه روغنی کلزا در حاشیه دریاچه ارومیه