مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 01:452020-02-22پزشكي

طبعِ سردِ کرونا / توصیه های طب ایرانی برای تقویت ریه ها


معاون تعالی دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، گفت: با مشاهدات صورت گرفته ذهن ما به این سمت هدایت می شود که طبع بیماری کروناویروس جدید سرد است و بیشتر در نقاط سرد و خشک کره زمین مشاهده شده است.

- طبعِ سردِ "کرونا"/ توصیه های طب ایرانی برای تقویت ریه ها معاون تعالی دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، گفت: با مشاهدات صورت گرفته ذهن ما به این سمت هدایت می شود که طبع بیماری کروناویروس جدید سرد است و بیشتر در نقاط سرد و خشک کره زمین مشاهده شده است.

دکتر علیرضا عباسیان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص ادعاهای مطرح شده مبنی بر طبع سرد کروناویروس و تاثیر خوردن خوراکی های گرم مزاج در بهبود بیماری، گفت: در طب ایرانی یک عامل بیماری زا و یک بیمار وجود دارد.

عامل بیماری زا یک فاکتور در ایجاد بیماری است؛ به عنوان مثال در یک جمعی که همگی در معرض ابتلا به ویروس سرماخوردگی هستند، وقتی تنها یک نفر به ویروس آلوده می شود می توان متوجه شد بدن آن فرد مستعد دریافت ویروس بوده است.

وی افزود: در خصوص ابتلا به کرونا ویروس هم در چین و هم در ایران عده خاصی به بیماری مبتلا شدند که از آن تعداد، بدن عده مشخصی به درمان پاسخ داده و عده ای دیگر پاسخ مناسبی از درمان دریافت نمی کنند و این بیانگر تفاوت بروز بیماری در افراد مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبعِ سردِ کرونا / توصیه های طب ایرانی برای تقویت ریه ها

طبعِ سردِ کرونا / توصیه های طب ایرانی برای تقویت ریه ها