مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 01:252020-02-22دانش

برای نخستین بار؛ پذیرش دانشجویان علوم شناختی و رسانه


امسال برای نخستین بار، دانشجویان علوم شناختی و رسانه با همکاری این دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی علوم شناختی پذیرش شدند که بخشی از آموزش در دانشگاه صدا و سیما انجام می شود.

- شهاب اسفندیاری رییس دانشگاه صدا و سیما در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره کارکردهای علوم شناختی در رسانه، گفت: علوم شناختی در حال حاضر یکی از عرصه های دانش  و حوزه های بسیار مهم و راهبردی است که تلاش می شود فعالیت های مهم و تاثیرگذاری در این عرصه صورت بگیرد.

وی از راه اندازی دفتر مطالعات علوم شناختی و محاسباتی دردانشگاه صدا و سیما خبر داد.

* پذیرش نخستین دانشجویان علوم شناختی و رسانه با همکاری صدا و سیما و آموزش عالی علوم شناختی وی  افزود: ما یکی از اولین دانشگاه هایی هستیم که با مرکز آموزش عالی و پژوهشی علوم شناختی با جناب دکتر خرازی یک تفاهم نامه ای را سال گذشته به امضا رساندیم و امسال برای نخستین بار، نخستین دانشجویان علوم شناختی و رسانه با همکاری دانشگاه صدا و سیما و مؤسسه آموزش عالی علوم شناختی پذیرش شدند که بخشی از آموزش در دانشگاه صدا و سیما انجام می شود.

  رییس دانشگاه صدا و سیما گفت: درواقع استادان دانشگاه صدا و سیما پژوهش هایی را در زمینه علوم شناختی و رسانه در درست انجام دارند و این زمینه ای است که مورد تاکید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نخستین بار؛ پذیرش دانشجویان علوم شناختی و رسانه

برای نخستین بار؛ پذیرش دانشجویان علوم شناختی و رسانه