مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 19:062020-02-22پزشكي

بخش عفونی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس معین کرونا در هرمزگان شد


دکتر حسین فرشیدی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه تا به این لحظه مورد مثبتی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده و موارد مشکوک بستری و آزمایش های لازم بر روی آنها انجام شده است.

وی افزود: تمام تمهیدات برای مقابله با این بیماری در استان اتخاذ شده و مراکز بهداشتی و درمانی در آمادگی کامل به سر می برند.

فرشیدی با بیان اینکه شستن دستها در جهت پیشگیری از این بیماری بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: درنشست های انجام شده با مسوولان آموزش و پرورش، تاکیدهای لازم مبنی بر وجود صابون مایع در تمام مراکز آموزشی و مدارس صورت گرفته و این مساله باید مورد توجه جدی باشد.

وی در خصوص کمبود ماسک و ژل ضدعفونی کننده در داروخانه های استان، گفت: در تلاش برای رفع این کمبود هستیم و امیدواریم تا در اسرع وقت حل شود.

تماس با اشیاء یا محیط آلوده و فرد بیمار مهمترین راه انتقال کرونا است معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تاکید بر اینکه رعایت بهداشت فردی بهترین راه پیشگیری از کرونا است، گفت: مهمترین راه انتقال این بیماری تماس با اشیاء یا محیط آلوده و فرد بیمار است.

دکتر محمود حسین پور تصریح کرد: مهمترین مساله در خصوص بیماری کرونا، سرعت بالای انتشار آن است و درصد مرگ و میر آن تنها 2 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش عفونی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس معین کرونا در هرمزگان شد

بخش عفونی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس معین کرونا در هرمزگان شد