مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 18:452020-02-22پزشكي

تاکنون هیچ مورد مثبتی از کرونا در گلستان نداشتیم


جلسه مشترک ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و کارگروه سلامت با حضور استاندار گلستان برگزار و در این جلسه مصوب شد مدارس استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه در تمامی مقاطع تحصیلی برای پیشگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا تعطیل خواهند بود.

- ایسنا/گلستان جلسه مشترک ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و کارگروه سلامت با حضور استاندار گلستان برگزار و در این جلسه مصوب شد مدارس استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه در تمامی مقاطع تحصیلی برای پیشگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا تعطیل خواهند بود.

هادی حق شناس در این جلسه که عصر امروز شنبه (3 اسفند) برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین مسئله در زمینه ابتلا به ویروس کرونا، پیشگیری است که باید همه با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند.

استاندار گلستان بیان کرد: ظرف یک هفته آینده هیچ گونه تجمع و همایشی را توصیه نمی کنیم و از تمامی مردم تقاضا داریم نسبت به مسائل پیشگیرانه نظیر شستشوی دست ها، دست ندادن و روبوسی نکردن اقدام کنند.

وی یادآور شد: آمادگی همه بیمارستان های استان و تخلیه بخش هایی در تعدادی از بیمارستان ها به منظور پیشگیری و قرنطینه کسانی است که احتمال ابتلا را دارند اما خوشبختانه تا کنون هیچ موردی در استان مثبت نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون هیچ مورد مثبتی از کرونا در گلستان نداشتیم

تاکنون هیچ مورد مثبتی از کرونا در گلستان نداشتیم