مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 17:352020-02-22سياسي

مخالف جدی تعطیلی جلسات شورای شهر هستم


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که مخالف جدی تعطیلی جلسات شورای شهر تهران هستم گفت: جلسات بدون حضور افرادی که در سلامت آنان تردید وجود دارد برگزار شود.

- محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر با توجه به پیشنهاد تعطیلی یک هفته ای جلسات شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حالی که پایتخت نشینان با شیوع کرونا ویروس درگیر هستند، توقع از مدیریت شهری و شورای شهر تهران حضور جدی در صحنه برای اتخاذ تصمیمات مقتضی و تصمیم سازی کارشناسانه برای اداره شهر متناسب با شرایط کنونی و همراهی با دیگر نهادهای مسئول در کنترل و مبارزه با بیماری است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر مخالفت خود با تعطیلی جلسات شورا ادامه داد: جلسات شورا می تواند بدون حضور اعضایی که نسبت به سلامت آنان تردید وجود دارد تداوم داشته و تصمیم گیری در مورد اداره شهر بدون کوچک ترین خللی ادامه یابد و البته برای سلامت مراجعه کنندگان و احتمال شیوع بیماری می توان از برگزاری جلسات مردمی به صورت موقت جلوگیری کرد و برای این امر نیز از روش های غیرحضوری بهره برد.

سالاری با اشاره به اینکه وظیفه اصلی مقابله با بحران کنونی امری حکومتی و با محوریت دولت و وزارت بهداشت است افزود: شهرداری و مدیریت شهری تهران نیز همچون دیگر نهادها باید تمام ظرفیت خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف جدی تعطیلی جلسات شورای شهر هستم

مخالف جدی تعطیلی جلسات شورای شهر هستم