مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 17:252020-02-22سياسي

ساداتی نژاد منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل شد


فرمانداری کاشان، در اطلاعیه خود، سید جواد ساداتی نژاد را به عنوان منتخب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی شهرستان های کاشان و آران بیدگل اعلام کرد.

- در اطلاعیه فرمانداری آمده است: در اجرای ماده 24 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 72آیین نامه اجرایی آن، به اطلاع می رساند که انتخابات روز جمعه دوم اسفند در حوزه شهرستانهای کاشان و آران بیدگل، از مجموع 135 هزار و 387 رای، سیدجواد ساداتی نژاد، موفق به کسب 88 هزار و 946 رای شد.

اینک در اجرای ماده 68 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان کاشان برای قبول شکایتها آماده است .

به استناد تبصره های اول تا سوم ماده مذکور، کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تـسلیم دارند.

در بخش پایانی از این اطلاعیه آمده است: شکایاتی قابل رسیـدگی خواهـند بـود که مشـخصات شاکـی یا شاکـیان شـامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن (در صورت داشتن تلفن ) و اصل امضای شاکی را داشته باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساداتی نژاد منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل شد

ساداتی نژاد منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل شد