مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 17:002020-02-22سياسي

برگزاری جشن نیکوکاری در 532 پایگاه استان سمنان


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: جشن نیکوکاری هم زمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری در 532 پایگاه این استان برگزار می شود.

- محسن مسعودیان راد اظهار کرد: جشن نیکوکاری هم زمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری در 532 پایگاه استان سمنان هم زمان با سراسر کشور در روزهای 14 تا 16 اسفندماه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این پایگاه ها در مدارس، مراکز نیکوکاری شهرها و محل برپایی نماز جمعه در استان سمنان از چهاردهم تا شانزدهم اسفندماه برپا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: زنگ جشن نیکوکاری هم زمان با سراسر کشور چهاردهم اسفندماه در 454 مدرسه این استان نواخته می شود.

  مسعودیان راد با اشاره به اینکه 15 پایگاه نیکوکاری در شهرهای استان سمنان روز پنجشنبه پانزدهم اسفندماه برپا می شود، ادامه داد: 63 مرکز نیکوکاری در این ایام آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیک اندیش این دیار است.

وی شعار جشن نیکوکاری امسال را عید را به خانه هایشان ببریم عنوان و تصریح کرد: این جشن به این سه روز محدود نمی شود؛ بلکه مردم خیراندیش استان سمنان می توانند کمک ها و شادی های خود را بین نیازمندان این استان تقسیم کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به برپایی پایگاه های نیکوکاری در میعادگاه های نمازجمعه در روز 16 اسفندماه در این استان اشاره و خاطرنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن نیکوکاری در 532 پایگاه استان سمنان

برگزاری جشن نیکوکاری در 532 پایگاه استان سمنان