مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 16:302020-02-22اقتصادي

افتتاح 103 کیلومتر راه در خوزستان/منبع آبی ها به سپیدار می روند


مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از افتتاح بیش از 75 کیلومتر راه اصلی و 28 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 300 میلیارد تومان در استان خبرداد.

- رضا رضایی در مراسم افتتاح پل نهم (سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) که امروز، سوم اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح اقدام ملی مسکن در کشور این طرح در خوزستان آغاز شد و کلنگ احداث 7612 واحد مسکونی در خوزستان به زمین زده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به مشکلات محله منبع آب اهواز افزود: این مساله سال ها در کشور و استان مطرح شده است و اکنون با اجرای این طرح، مشکلات ساکنان این منطقه حل می شود و به محلی ایمن منتقل خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: با پیگیری و برنامه ریزی های انجام گرفته 1680 واحد در 25 هکتار از اراضی منطقه سپیدار با هدف جابه جایی خانه های منطقه منبع آب اهواز احداث خواهد شد و 811 واحد آن برای ساکنان این منطقه در نظر گرفته شده است.

رضایی ادامه داد: این طرح بیش از 500 میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت و پیش بینی می کنیم این تعداد واحدها در کمتر از 2 سال ساخته و به 811 واحد در خطر منطقه منبع آب واگذار شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 110 هکتار برای طرح اقدام ملی پیش بینی شده است که به طور خالص 50 هکتار از آن برای احداث واحدهای مسکونی و باقی این اراضی برای معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 103 کیلومتر راه در خوزستان/منبع آبی ها به سپیدار می روند

افتتاح 103 کیلومتر راه در خوزستان/منبع آبی ها به سپیدار می روند