مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 15:202020-02-22سياسي

100 اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی اصفهان اضافه می شود


شهردار اصفهان از خریداری 100 اتوبوس یورو 4 از سوی شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: با وجود مشکلات ناشی از تحریم ها شهرداری اصفهان توانست این اقدام را اجرایی کند که در همین راستا تاکنون 40 دستگاه اتوبوس از دو روز اخیر وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با تبریک به همه منتخبان، انتظار داریم اقدامات مثبتی با درایت و همت آنها رقم بخورد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا در کشور شهرداری اصفهان از هفته گذشته، اقدامات ضروری اولیه و پیشگیری را در اولویت قرار داده است، ادامه داد: شهر آماده حفاظت از شهروندان است و هرچند مسؤول اصلی اجرای اقدامات حفاظتی بر عهده وزارت بهداشت است، اما شهرداری در راستای تعامل با این وزارت خانه، فعالیت های لازم و تصمیمات وزارت بهداشت را اجرایی خواهد کرد.

وی بیان کرد: در این زمینه هفت اقدام ضروری به سازمان ها، ادارات و شرکت های زیرمجموعه شهرداری اصفهان اعلام شده است، یکی از این اقدامات، ضدعفونی کردن فضای مترو و اتوبوس های شهرداری است و افزایش نظافت فضاهای ویژه مانند سرویس های بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی اصفهان اضافه می شود

100 اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی اصفهان اضافه می شود