مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 14:502020-02-22سياسي

ساخت منازل ساکنان منبع آب اهواز ظرف 2 تا 3 سال آینده


811 واحد مسکونی برای 811 خانواری که در پهنه پرخطر منطقه منبع آب اهواز زندگی می کنند ظرف 2 تا 3 سال آینده احداث خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: 811 واحد مسکونی برای 811 خانواری که در پهنه پرخطر منطقه منبع آب اهواز زندگی می کنند ظرف 2 تا 3 سال آینده احداث خواهد شد.

غلامرضا شریعتی در مراسم افتتاح پل نهم اهواز که امروز 3 اسفندماه با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: از همه مردم استان که علی رغم همه مسایل و کمبودها در انتخابات حضوری باشکوه داشتند، تشکر می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حضور وزیر راه و شهرسازی همیشه حضوری عملیاتی و اجرایی در خوزستان بوده است و همیشه شاهد برکات حضور وی در استان بوده ایم شریعتی با اشاره به منازل پرخطر در منطقه منبع آب اهواز تصریح کرد: ساخت 811 واحد مسکونی برای کسانی که در پهنه خطر هستند یک کار ارزشمند است که با اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن در استان این مساله نیز محقق شد.

شریعتی ادامه داد: تلاش های بسیاری شد تا بتوانیم مشکلات این واحدها را مرتفع کنیم اما در این مساله موفق نمی شدیم که خوشبختانه با دستورات وزیر راه و شهرسازی و سرمایه گذاری انجام گرفته شاهد انجام عملیات احداث مسکن برای جابه جایی مردم از منطقه منبع آب اهواز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت منازل ساکنان منبع آب اهواز ظرف 2 تا 3 سال آینده

ساخت منازل ساکنان منبع آب اهواز ظرف 2 تا 3 سال آینده