مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 14:402020-02-22بين الملل

اردوغان: سیاست های ترکیه در قبال سوریه و ادلب ماجراجویانه نیست!


رییس جمهوری ترکیه بی اشاره به تجاوز ارتش این کشور به خاک سوریه ادعا کرد: سیاست های ترکیه در قبال ادلب ماجراجویانه نیست! - رییس جمهوری ترکیه بی اشاره به تجاوز ارتش این کشور به خاک سوریه ادعا کرد: سیاست های ترکیه در قبال ادلب ماجراجویانه نیست! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه امروز شنبه اعلام کرد که شماری از نظامیان این کشور در جریان عملیات نظامی در لیبی کشته شده اند.

رییس جمهوری ترکیه در ازمیر در سخنانی گفت: اگر امروز از هر مبارزه ای در سوریه، لیبی، دریای مدیترانه و در کل منطقه اجتناب کنیم، فردا با تاوان سنگین تری مواجه خواهیم شد.

رجب طیب اردوغان بی اشاره به تجاوز ارتش این کشور به خاک کشور سوریه بر خلاف منشور ملل متحد در ادعادی مضحک مدعی شد: سیاست های ترکیه در قبال سوریه و ادلب نه ماجراجویانه است و نه یک ترجیح دلخواه! بدون عقب نشینی در مقابل مشکلات موجود، به تلاش برای حل و فصل آنها ادامه خواهیم داد.

وی در این باره ادعا کرد: به عنوان دولت و ملت واحد برای استقلال جدید می جنگیم! در این مبارزه، گاهی منافع کشور ما با سایر قدرتها در تضاد است.

در صورت لزوم، می کوشیم ترکیه را با گام ها و تلاش های خود به سمت اهداف صحیح سوق دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: سیاست های ترکیه در قبال سوریه و ادلب ماجراجویانه نیست!

اردوغان: سیاست های ترکیه در قبال سوریه و ادلب ماجراجویانه نیست!