مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 12:552020-02-22اجتماعي

آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات و بالعکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد آزاد با بیان اینکه به دلیل مسائل بهداشتی فعلا تا روز یکشنبه چهارم اسفند ماه اعزامی به عتبات عالیات صورت نمی گیرد، - سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در روز های آتی را اعلام کرد و گفت: روز دوشنبه مسئولان ذیربط برای این موضوع تصمیم گیری می نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد آزاد با بیان اینکه به دلیل مسائل بهداشتی فعلا تا روز یکشنبه چهارم اسفند ماه اعزامی به عتبات عالیات صورت نمی گیرد، گفت: اعزام زائران عراقی به کشورمان نیز فعلا متوقف است و این موضوع براساس تصمیم گیری دو کشور است.

وی افزود: روز دوشنبه نیز مسئولان ذیربط در خصوص موضوع اعزام زائران به عتبات عالیات و بالعکس اعزام زائران عراقی به کشورمان تصمیم گیری خواهند کرد که به اطلاع متقاضیان می رسد.

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: براساس تصمیم اخذ شده، زائرانی که در دو کشور طی روز های گذشته حضور داشته اند می توانند به کشور خود بازگردند.

آزاد با بیان اینکه سلامت و آرامش زائران در اولویت قرار دارد، تاکید کرد: منافع و سلامت زائران دو کشور موجب شد تا چنین تصمیمی اتخاذ شود و به طور قطع بعد از جلسه روز دوشنبه، تصمیم نهایی به اطلاع مردم و متقاضیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات و بالعکس

آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات و بالعکس