مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 12:552020-02-22فرهنگي

نمایش «شیار 143» در پاکستان و «پنج ستاره» در لاذقیه


فیلم سینمایی «شیار 143» با حضور نرگس آبیار، کارگردان و نویسنده این اثر ارزشمند در مرکز هنرهای شهر کراچی پاکستان به نمایش درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی شیار 143 به زبان اردو، با حضور نرگس آبیار، کارگردان و نویسنده فیلم، محمدی، سرکنسول، کیان، مسئول خانه فرهنگ جمهوی اسلامی ایران در کراچی، همامیر، رییس کمیته جوانان شورای هنری پاکستان و جمع کثیری از دانشجویان سینما و تئاتر، بازیگران، اصحاب رسانه و ایرانیان مقیم در محل شورای هنر پاکستان به نمایش درآمد.

مسئول کمیته جوانان مرکز هنرهای کراچی در سخنانی با اشاره به قرابت های فرهنگی ایران و پاکستان، از ایران به عنوان کشوری همواره دوست و اولین کشوری که پاکستان را به رسمیت شناخت نام برد.

وی اظهار کرد: خانم نرگس آبیار، نویسنده ادبی، فیلمنامه نویس و کارگردان پرآوازه فیلم های معروف و پُرطرفدار سنیمایی و مستند ایرانی همچون شیار 143 ، برنده جایزه بهترین فیلم زنان در شهر داکا بنگلادش، نفس نامزد جایزه آسکار در سال  2018میلادی، شبی که ماه کامل شد و فیلم های زیبای دیگری نیز است.

سرکنسول کشورمان در سخنان خود، گفت: فیلم شیار 143 در واقع احساسات قلبی تمامی مادران جنگ دیده و پسران از دست داده به ویژه مادران جنگ دیده ایرانی را به شیوه ای بسیار جالب و زیبا به خوبی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «شیار 143» در پاکستان و «پنج ستاره» در لاذقیه

نمایش «شیار 143» در پاکستان و «پنج ستاره» در لاذقیه