مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-22سياسي

ثمرات رویداد ملی فهما چه بود؟/جوان گرایی مهم ترین دغدغه مان است


جوان گرایی از مهمترین دغدغه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری در این رویداد ملی است که «خانواده، زندگی مومنانه و همبستگی» در بطن آن قرار دارد.

- حجت الاسلام امیر ارزانی گفت: جوان گرایی از مهمترین دغدغه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری در این رویداد ملی است که خانواده، زندگی مومنانه و همبستگی در بطن آن قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار گرفته اند تا خاکریزهای مستحکم فرهنگی را با تعیین مرزبندی های اعتقادی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و فضای مجازی بنا کرده و از سوی دیگر به تولید محتوای غنی فرهنگ ایرانی- اسلامی با تکیه بر محوریت بخشیدن به خانواده و جوانان بپردازند.

رییس کمیته ارتباطات و رسانه رویداد ملی فهما با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در باب مسئله فرهنگ و نفوذ فرهنگی اظهار کرد: معظم له در رابطه با این مسئله عنوان کردند که: ما مواجه هستیم با یک حمله ی همه جانبه؛ یک جبهه عظیمی از لحاظ فرهنگی دارند به ما تهاجم می کنند و صریحاً می گویند: غلبه بر جمهوری اسلامی و غلبه بر حاکمیّت اسلام، با جنگ نظامی و با تحریم اقتصادی موفّقیّت آمیز نیست، [بلکه] با کار فرهنگی و نفوذ فرهنگی موفّقیّت آمیز است .

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همچنین بر افزایش یافتن انگیزه دشمنان برای نفوذ در حصار فرهنگی کشورمان از طریق ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثمرات رویداد ملی فهما چه بود؟/جوان گرایی مهم ترین دغدغه مان است

ثمرات رویداد ملی فهما چه بود؟/جوان گرایی مهم ترین دغدغه مان است