مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:302020-02-22دانش

دانشگاه مازندران آماده جلوگیری از شیوع کرونا ویروس است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه اضطراری هیات رییسه دانشگاه مازندران با موضوع پدافند غیرعامل زیستی در خصوص شیوع ویروس کرونا با حضور اعضای جلسه در روز شنبه، - جلسه اضطراری هیات رییسه دانشگاه مازندران با موضوع پدافند غیرعامل زیستی در خصوص شیوع ویروس کرونا با حضور اعضای جلسه امروز، سوم اسفندماه در دفتر ریاست این دانشگاه تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه اضطراری هیات رییسه دانشگاه مازندران با موضوع پدافند غیرعامل زیستی در خصوص شیوع ویروس کرونا با حضور اعضای جلسه در روز شنبه، 3 اسفندماه در دفتر ریاست این دانشگاه تشکیل شد.

بر این اساس ابتدا کوروش نوذری، رییس دانشگاه مازندران گزارشی از هماهنگی های به عمل آمده با استانداری مازندران و دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و علوم پزشکی بابل ارایه کرد و پس از بحث و بررسی تعدادی از همکاران متخصص در علوم زیستی، شورای صنفی اعضای هیات علمی، شورای صنفی کارمندان و نمایندگان دانشجویان در خصوص چگونگی مقابله و پیشگیری از کرونا ویروس در دانشگاه، هیات رییسه دانشگاه مواردی را به تصویب رساند.

این موارد به شرح زیر است:1- مقرر شد ستاد تمام وقت پایش و تصمیم سازی به موقع پیشگیری و مقابله در سطح هیات رییسه دانشگاه تشکیل گردد و اطلاع رسانی به موقع انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه مازندران آماده جلوگیری از شیوع کرونا ویروس است

دانشگاه مازندران آماده جلوگیری از شیوع کرونا ویروس است