مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:302020-02-22دانش

انتخاب 10 دانشجوی علوم پزشکی به عنوان دانشجوی نمونه


معاون فرهنگی وزارت بهداشت از انتخاب 10 دانشجوی نمونه از بین دانشگاه های علوم پزشکی در بیست و هشتمین جشنواره دانشجویی نمونه کشوری امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیماسادات لاری در بیست و هشتمین جشنواره دانشجویی نمونه کشوری که در دانشگاه تهران برگزار شد به جزییات برگزاری این جشنواره و منتخبین دانشگاه های علوم پزشکی اشاره کرد و گفت:بخاطر این که کمترین بی عدالتی در زمینه انتخاب دانشجویان نمونه رخ ندهد آیین نامه انتخاب دانشجوی نمونه کشوری به دلیل این که کمترین بی عدالتی در انتخاب دانشجویان اتفاق بیفتد بازنگری شد که بیشترین آنها با 34 درصد مربوط به مقطع کارشناسی بود، 27 درصد آنها دکتری تخصصی، 19 درصد دکتری حرفه ای، 18 درصد کارشناسی ارشد ناپیوسته و دو درصد دستیاری بودند.

وی در ادامه تصرح کرد: پس از بررسی های لازم از 375 دانشجوی متقاضی تعداد 43 نفر پس از بررسی ویژگی های علمی، آموزشی، فرهنگی و فناوری به مرحله داوری کشوری راه یافتند که 30 درصد آنها کارشناسی، 16 درصد کارشناسی ارشد ناپیوسته، 28 درصد دکتری تخصصی، 21 درصد دکتری حرفه ای و 5 درصد دستیاری بودند.

معاون فرهنگی وزارت بهداشت از راه یابی 10 دانشجوی نمونه وزارت بهداشت در مرحله نهایی جشنواره خبر داد و گفت: 8 نفر از این دانشجویان آقا و یک نفر نیز خانم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 10 دانشجوی علوم پزشکی به عنوان دانشجوی نمونه

انتخاب 10 دانشجوی علوم پزشکی به عنوان دانشجوی نمونه