مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:162020-02-22اجتماعي

رگبار باران در نقاط شمالی و غربی تهران پیش بینی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی آسمان این استان در بعضی ساعات با غبار رقیق محلی و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر انتظار می رود.

همچنین فردا یکشنبه تا صبح دوشنبه بدلیل نبود وزش باد قابل ملاحظه، در بعضی ساعات شاهد افزایش نسبی غبار و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود و از دوشنبه با ورود سامانه بارشی انتظار ابرناکی و طی روز سه شنبه و چهارشنبه انتظار بارش باران و در ارتفاعات انتظار بارش باران و برف داریم که در بعضی ساعات وزش باد شدید با رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

کاهش قابل ملاحظه دما از سه شنبه تا پنجشنبه و بارش برف و کولاک برف در بعضی نقاط شمالی و ارتفاعات استان از چهارشنبه تا پنجشنبه پیش بینی می شود.

طی مدت فعالیت سامانه بارشی، در سطح شهر به دلیل بارندگی و مه و در ارتفاعات به دلیل مه و کولاک برف امکان اختلال در تردد شهری و بین شهری وجود دارد.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه(16 و 6)، یکشنبه (16 و 7)، دوشنبه(17 و 9)، سه شنبه(12 و 5)، چهارشنبه(9 و 2) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ورامین با 20 درجه و فیروزکوه- امین آباد با منفی 3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار باران در نقاط شمالی و غربی تهران پیش بینی می شود

رگبار باران در نقاط شمالی و غربی تهران پیش بینی می شود