مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:102020-02-22سياسي

مدیریت خوب پلیس پایتخت در تامین امنیت انتخابات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شرفی با قدردانی از مدیریت خوب پلیس پایتخت در تامین امنیت انتخابات، بیان داشت: به برکت وجود مقام معظم رهبری، - جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا روز گذشته با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بیان داشت: مدیریت عالمانه و بسیار با تدبیری را از سوی پلیس پایتخت در بحث تامین امنیت انتخابات شاهد بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شرفی با قدردانی از مدیریت خوب پلیس پایتخت در تامین امنیت انتخابات، بیان داشت: به برکت وجود مقام معظم رهبری، خون پاک شهدا و موقعیت شناسی به هنگام مردم فهیم ایران اسلامی توطئه تحریم انتخابات با شکست مواجهه شد و مردم از ساعات اولیه صبح در حوزه های اخذ رای حضور پیدا کردند.

وی با قدردانی از وجود مدیریت کارآمد، برنامه ریزی دقیق و ساماندهی بی نقص نیروی انسانی، در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، افزود: امروز مدیریت عالمانه و بسیار با تدبیری را از سوی پلیس پایتخت در بحث تامین امنیت انتخابات شاهد بودیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر اینکه تامین امنیت صندوق ها کار فوق العاده سختی است، عنوان داشت: با همدلی و همکاری خوبی که در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شاهد آن بودیم در جغرافیای تهران بزرگ مشکلی نداشتیم و حتی کوچکترین ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت خوب پلیس پایتخت در تامین امنیت انتخابات

مدیریت خوب پلیس پایتخت در تامین امنیت انتخابات