مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-22پزشكي

تخت های ایزوله فشار منفی در شیراز برای مقابله با کرونا به کار گرفته می شود


برای تخت های ایزوله فشار منفی شرایطی پیش بینی شده تا اختلاف فشار هوا بین دو بخش منفی می باشد.

اتاقی که تحت فشار منفی است فشار کمتری نسبت به بخش مجاور دارد و از جریان هوا به بیرون اتاق ها و بخش های مجاور جلوگیری می نماید.

مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تجهیز بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز به سه تخت فشار منفی خبر داد و روز شنبه در نشست هم اندیشی مدیران گروه های بالینی و روسای مراکز درمانی درباره اقدامات راهکارهای مقابله با ویروس کرونای جدید توضیح داد و افزود : تعیین سه سناریو پیش بینی شده از سوی کمیته بحران دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، برگزاری نشست ویدئوکنفرانسی با وزیر بهداشت، برگزاری نشست با تمامی دستگاه های اجرایی، برگزاری نشست شورای تامین سلامت در استانداری فارس و تعیین مصوبه ها، فلوچارت های تعیین شده از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه اجرای پروتکل کشوری مقابله با ویروس کرونای جدید به زودی ابلاغ می شود، افزود: با بررسی مسایل مربوط به این موضوع در نشست کمیته بررسی و پشتیبانی، فلوچارت مراکز درمانی در این زمینه نیز ابلاغ می شود.

به زودی ماسک به مراکز درمانی ارسال می شود این مقام مسوول از تولید انبوه ماسک صورت در یکی از کارخانه های استان فارس خبر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت های ایزوله فشار منفی در شیراز برای مقابله با کرونا به کار گرفته می شود

تخت های ایزوله فشار منفی در شیراز برای مقابله با کرونا به کار گرفته می شود