مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 10:562020-02-22اجتماعي

بارش برف و باران از پنجم اسفند/کاهش دما تا 10 درجه در برخی استان ها


مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید اواخر وقت روز دوشنبه پنجم اسفند وارد کشور می شود و ابتدا موجب بارش برف و باران در استان های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و جنوب غرب کشور می شود.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز شاهد بارش پراکنده در برخی نقاط شرق کشور، شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی هستیم که این بارش های پراکنده برف و باران روز گذشته در مناطق مذکور ادامه دارد.

وی افزود: سامانه بارشی جدید اواخر وقت روز دوشنبه وارد کشور می شود و موجب بارش برف و باران در استان های واقع در دامنه زاگرس مرکزی خواهد شد، همچنین این سامانه موجب بارش باران در جنوب غرب کشور می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز سه شنبه با تقویت این سامانه بارشی، گستره فعالیت آن به زاگرس مرکزی، غرب و جنوب غرب کشور، مرکز و دامنه های جنوبی البرز کشیده می شود و از بعد از ظهر سه شنبه سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق کشور نیز تحت تاثیر فعالیت این سامانه قرار می گیرد که بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف خواهد بود.

ضیاییان اظهار داشت: روز چهارشنبه بارش در مناطقی که ذکر شد ادامه دارد و شدت بارش ها از روزهای سه شنبه تا بعداز ظهر چهارشنبه در دامنه های زاگرسی مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران از پنجم اسفند/کاهش دما تا 10 درجه در برخی استان ها

بارش برف و باران از پنجم اسفند/کاهش دما تا 10 درجه در برخی استان ها