مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 10:452020-02-22سياسي

آیین رونمایی از کیف پول الکترونیک شهروندی اصفهان بنام «اصکیف»


آیین رونمایی از کیف پول الکترونیک شهروندی اصفهان بنام «اصکیف» با حضور شهردار اصفهان و مدیر عامل به پرداخت ملت برگزار شد.

- آیین رونمایی از کیف پول الکترونیک شهروندی اصفهان بنام اصکیف با حضور شهردار اصفهان و مدیر عامل به پرداخت ملت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، به نقل از شرکت به پرداخت ملت؛ شهردار اصفهان در آیین رونمایی از این خدمت شهروندی گفت: سامانه اصکیف براساس تکنولوژی های نوین طراحی شده است و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

قدرت الله نوروزی با بیان این که شهر هوشمند یکی از هفت محور مهم برنامه های شهرداری در این دوره مدیریت شهری بوده است، افزود: شهر هوشمند اهداف مختلفی دارد که یکی از آن ها کاهش هزینه ها و صرفه جویی در انرژی است.

شهردار اصفهان با ابراز خرسندی از انعقاد قرارداد بین شهرداری اصفهان و شرکت به پرداخت ملت در خصوص تحقق پروژه اصکیف اظهار داشت: رونمایی از اصکیف برای آماده سازی شهر به منظور استفاده بهینه شهروندان و تأمین زیرساخت های شهر هوشمند است.

وی با تأکید بر این که طراحی سامانه اصکیف توسط شرکت به پرداخت ملت براساس تکنولوژی های نوین انجام شده است، ادامه داد: شرکت به پرداخت ملت به عنوان برترین PSP کشور و خاورمیانه واجد توانمندی های لازم برای تحقق سامانه اصکیف انتخاب شد تا این اقدام به نحو شای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از کیف پول الکترونیک شهروندی اصفهان بنام «اصکیف»

آیین رونمایی از کیف پول الکترونیک شهروندی اصفهان بنام «اصکیف»