مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 10:352020-02-22سياسي

موسوی: ملت و دولت ایران برای تحریم ها کوچکترین ارزشی قائل نیستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به دور جدید تحریم خزانه داری آمریکا علیه شخصیت های ایرانی بویژه برخی اعضای شورای محترم نگهبان قانون اساسی اظهار داشت: - سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولت، ملت و همه ارکان جمهوری اسلامی ایران نه برای آمریکا و نه تحریم های جنون آمیز و جبونانه آن ها کوچکترین ارزشی قائل نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به دور جدید تحریم خزانه داری آمریکا علیه شخصیت های ایرانی بویژه برخی اعضای شورای محترم نگهبان قانون اساسی اظهار داشت: این اقدامات چیزی جز ناکامی، ناامیدی و شکست سیاست فشار حداکثری رژیم آمریکا نیست.

وی افزود: آنان که بیش از 83 میلیون ایرانی را تحت تحریم، تروریسم اقتصادی و فشار حداکثری خود قرار داده و نتیجه ای نگرفته اند اکنون در کمال ناامیدی و استیصال نهاد انتخابات را در ایران هدف قرار داده اند و این نشان می دهد تا چه حد از مردم سالاری و مشارکت مردمی در ایران هراس دارند.

موسوی خطاب به مقامات آمریکایی افزود: دولت، ملت و همه ارکان جمهوری اسلامی ایران نه برای شما و نه تحریم های جنون آمیز و جبونانه شما کوچک ترین ارزشی قائل نیست و با صلابت به راه و آینده روشن خود ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: ملت و دولت ایران برای تحریم ها کوچکترین ارزشی قائل نیستند

موسوی: ملت و دولت ایران برای تحریم ها کوچکترین ارزشی قائل نیستند