مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 10:352020-02-22اقتصادي

دارایی و ثبت اسناد یزد تفاهم نامه همکاری امضاء کردند


اداره کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد در زمینه صدور اسناد مالکیت تک برگی املاک دولتی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

- ایسنا/یزد اداره کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد در زمینه صدور اسناد مالکیت تک برگی املاک دولتی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

سعید نورایمانی معاون نظارت مالی و رییس خزانه استان یزد با اعلام این خبر افزود: این کار در راستای سیاست های وزارت اقتصاد و سازمان املاک کشور انجام شده است و براساس آن تمامی اسناد مالکیت تک برگی دولتی با فرمت جدید صادر می شود.

وی اظهار کرد: بر همین اساس خزانه استان یزد موظف است اسناد مالکیت املاک دولتی را به اداره ثبت اسناد و املاک استان تحویل دهد.

نورایمانی یادآور شد: در حال حاضر یک هزار و 554 سند مالکیت دولتی که در اختیار خزانه استان بود به اداره کل ثبت اسناد تحویل شد و حدود 700 سند دیگر که در اختیار دستگاه های دولتی است باید تحویل شود.

وی با بیان اینکه در چارچوب این سیاست اسناد تک برگی املاک دولتی با اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی متفاوت و رنگ و فرمت جدید خواهد بود؛ هدف از اجرای این کار را پیشگیری از سوء استفاده از اسناد املاک دولتی اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارایی و ثبت اسناد یزد تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

دارایی و ثبت اسناد یزد تفاهم نامه همکاری امضاء کردند