مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 10:162020-02-22دانش

افزایش 50 درصدی مبلغ جایزه نقدی دانشجویان نمونه امسال


رییس سازمان امور دانشجویان از افزایش 50 درصدی مبلغ جایزه نقدی دانشجویان نمونه امسال خبر داد و گفت: دانشجویان دکتری نمونه برای استفاده از فرصت تحقیقاتی حمایت و کمک می شوند.

- رییس سازمان امور دانشجویان از افزایش 50 درصدی مبلغ جایزه نقدی دانشجویان نمونه امسال خبر داد و گفت: دانشجویان دکتری نمونه برای استفاده از فرصت تحقیقاتی حمایت و کمک می شوند.

دانشجویان در مقاطع پایین تر می توانند  بدون آزمون در دوره بالاتر شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجتبی صدیقی در مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری و منتخبین دانشگاه آزاد اسلامی که در دانشگاه تهران برگزار شد به تشریح جزییات برگزاری این مراسم پرداخت و گفت: جشنواره دانشجویان نمونه در این دولت به شکل منظم برگزار شده است و ما از برگزاری این جشنواره سه هدف را پیگیری می کنیم.

اول اینکه از تلاش های دانشجویان نخبه کشور و زحمات اساتید آنها که این دانشجویان را تربیت کرده اند تقدیر شود و هدف دوم نیز به منظور ایجاد انگیزه برای سایر دانشجویان است تا آنها نیز با دیدن این دانشجویان نمونه های کشوری ترغیب و تشویق شوند و این مسیر را دنبال کنند.

وی در ادامه تصریح کرد:یکی دیگر از اهداف برگزاری جشنواره فوق این است که از این فرصت استفاده کنیم تا مسائل حوزه آموزش عالی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی مبلغ جایزه نقدی دانشجویان نمونه امسال

افزایش 50 درصدی مبلغ جایزه نقدی دانشجویان نمونه امسال