مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 10:102020-02-22اقتصادي

علت نابسامانی قیمت خودرو از زبان معاون دادستان کل کشور


سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستان کل کشور گفت:علت اصلی نابسامانی در قیمت خودروها این است که علی رغم درخواست های مکرر، مرجعی برای قیمت گذاری مشخص نشده است.

- سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستان کل کشور گفت:علت اصلی نابسامانی در قیمت خودروها این است که علی رغم درخواست های مکرر، مرجعی برای قیمت گذاری مشخص نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا جواد جاویدنیا درباره افزایش قیمت خودرو گفت: تا امروز درخواست های زیادی به دادستانی کل کشور و مرکز ملی فضای مجازی و پلیس فتا داشتیم که مرجع قیمت گذاری ها باید تعیین شود و با ابزار این سایت ها می شود براحتی اقدام کرد.

وی افزود: حذف قیمت خودرو در سایت های فروش کالا دو ضرر دارد، اولا درج قیمت ها در سایت ها ابزاری است که تلاطم بازار را متوجه می شویم و این موضوع به ضرر دلال ها است و آیینه ای هست که تورم و نابسامانی بازار را نشان می دهند، به همین دلیل دلالان سعی دارند صورت مسئله را عوض کنند و تقصیر افزایش قیمت ها را گردن این سایت ها بیاندازند، در صورتی که اصلا این چنین نیست.

سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستان کل کشور افزود: بخشی افراد در کانال های تلگرامی برنامه ریزی دارند و اقداماتی انجام می دهند و زمانی که قیمت کالا مشخص نیست و عرضه و تقاضا قیمت را تعیین می کند، این افراد عرضه و تقاضای کاذب ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت نابسامانی قیمت خودرو از زبان معاون دادستان کل کشور

علت نابسامانی قیمت خودرو از زبان معاون دادستان کل کشور