مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 09:552020-02-22دانش

در قزوین فرد مبتلا به کرونا نداریم


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: مردم به شایعات توجه نکنند تاکنون در قزوین، فرد مشکوک و مبتلابه کرونا گزارش نشده است.

- ایسنا/قزوین مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: مردم به شایعات توجه نکنند تاکنون در قزوین، فرد مشکوک و مبتلابه کرونا گزارش نشده است.

محمدحسن ارداقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: برخلاف آنچه در فضای مجازی منتشرشده است، تاکنون (شنبه سوم اسفند) در قزوین هیچ مورد مشکوک یا اثبات شده مبتلا به کرونا نداریم و گزارشی در این خصوص ارائه نشده است، مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار را از مبادی رسمی پیگیری کنند.

وی افزود: اقدامات لازم صورت گرفته و به پزشکان اعلام شده که در صورت مواجهه با بیمار مشکوک به کرونا بیمار را به کدام بیمارستان منتقل کنند اما تاکنون گزارشی از مثبت بودن کرونا یا افراد مشکوک به کرونا گزارش نشده است، ما آمار به روز را اطلاع رسانی می کنیم.

ارداقیان تأکید کرد: مردم نگران نباشند چراکه رعایت اصول بهداشتی مهم ترین نکته در پیشگیری از ابتلا به کرونا است، در حال حاضر در شهرهای قم، اراک، بابل، گیلان و تهران کرونا دیده شده است که در گام اولیه نباید به این شهرها سفر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قزوین فرد مبتلا به کرونا نداریم

در قزوین فرد مبتلا به کرونا نداریم