مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 09:552020-02-22فناوري

برگزاری جشنواره منتقدان بازی های ویدیویی (ویگما)


جشنواره منتقدان بازی های ویدیویی یا ویگما (VIGMA)، برای نخستین بار و در تاریخ 15 اسفندماه در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حمایت شبکه تلفن همراه هوشمند شاتل موبایل، - جشنواره منتقدان بازی های ویدیویی یا ویگما (VIGMA)، برای نخستین بار و در تاریخ 15 اسفندماه در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حمایت شبکه تلفن همراه هوشمند شاتل موبایل، برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شاتل موبایل، رویداد ویگما، نخستین جشنواره منتقدان بازی های ویدیویی است که به همت رسانه های تخصصی بازی و با حمایت و همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار می شود.

این رویداد یک روزه، از 7 سخنرانی اصلی و 2 پنل تخصصی با حضور برترین متخصصین، بازی سازان و فعالان صنعت بازی سازی کشورمان تشکیل شده است.

محتوای رویداد ویگما، با حضور حداقل چهارده سخنران و متخصص در حوزه بازی سازی از سطح بالایی برخوردار است.

از جمله سخنرانان ویگما می توان به امیرحسین فصیحی مدیر استودیوی بازی سازی فن افزار با موضوع تعامل با ناشر بین المللی؛ بایدها و نبایدها ، امین شهیدی مدیر استودیوی بازی سازی بلک کیوب گیمز، سعید صادقی قائم مقام مدیرعامل و معاون عملیاتی شبکه تپسل، علی فخار مدیر روابط عمومی هوآوی و پویا ایماندار مدیر پروژه پلی پاد اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره منتقدان بازی های ویدیویی (ویگما)

برگزاری جشنواره منتقدان بازی های ویدیویی (ویگما)